استاندار زنجان:

ضرورت برخورد جدی با متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز

زنجان (پانا) - نماینده عالی دولت در استان زنجان بر برخورد جدی با متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و این امر را موجب جلوگیری از شیوع این پدیده شوم در جامعه دانست.

کد مطلب: ۹۴۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورد جدی با متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز

فتح‌الله حقیقی در کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: «افزایش میزان کشف کالاهای قاچاق، جای تقدیر از عوامل مربوطه را دارد. همچنین افزایش میزان کشف و رسیدگی به پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون و پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان نیز جای خرسندی دارد.»

مقام عالی استان با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان، ادامه داد: «با توجه به کشف و ضبط ۱۲۰۰ تن گندم باید کمیته‌ای در این رابطه تشکیل شود و طرح ضربتی برای انجام اقدامات تشویقی خرید گندم در نظر گرفته شود.»

وی خاطر نشان کرد: «باید بر خرید توافقی گندم نظارت شود و این نوع خرید ادامه یابد. همچنین نباید اجازه داد که گندم مورد نیاز شهروندان پیش از تامین نیاز مردم از استان خارج شود.»

نماینده عالی دولت در استان زنجان، تصریح کرد: «باید با تلاش بیشتر مردم و کشاورزان را تشویق کنیم که گندم تولیدی خود را به دولت تحویل دهند و باید از کشاورزانی که با حس مسئولیت، گندم خود را به دولت تحویل داده‌اند، قدردانی کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار