فوتسالیست ارومیه‌ای به جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد

ارومیه(پانا)- رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: «سالار آقاپور» فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای و بازیکن تیم مس سونگون ورزقان به همراه این تیم به جام باشگاه‌های ۲۰۱۹ آسیا در تایلند اعزام شد.

کد مطلب: ۹۴۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فوتسالیست ارومیه‌ای به جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد

حسین همتی افزود: آقاپور یکی از بازیکنان مطرح و جوان تیم ملی فوتسال ایران است به طوری که ماه گذشته در جریان مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز با زدن هشت گل عنوان «آقای گل» این قاره را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: فوتسال جام باشگاه‌های ۲۰۱۹ آسیا از روز ۱۶ مرداد جاری به مدت ۱۰ روز به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم مس سونگون به عنوان نماینده ایران در این رقاب‌ها حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم فوتسال مس در گروه چهارم این مسابقات به مصاف تیم های ناگویا ژاپن، الظفره امارات متحده عربی و الکاظمیه کویت می‌رود.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی‌پوش مطرح ارومیه‌ای در سطح کشور محسوب می‌شود، گفت: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه، مسابقات المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و قهرمانی جوانان آسیا حضور داشتند و نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی ایفا کردند.

همتی با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شدند و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

وی افزود: آقاپور عضو سابق تیم اروم شاپرک ارومیه است و امسال با عقدقرارداد به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوسته است.

مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیاست و امسال نیز در شهر بانکوک تایلند به دنبال تکرار این عنوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار