لیست ۹ قلم محصول غذایی غیر مجاز و جعلی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج(پانا)- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به انتشار لیست ۹ قلم محصولات غذایی غیر مجاز و جعلی در استا نخبر داد، شهروندان از مصرف این مواد غذایی خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۴۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
لیست ۹ قلم محصول غذایی غیر مجاز و جعلی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

امام بخش قائدی اظهار داشت: این مواد غذایی شامل انواع ادویه با نام تجاری طلای سرخ، آلوچه فرآوری شده با نام تجاری سی سی، آلوچه با نام تجاری وطن ترش، زرد آلو با نام تجاری دانه دانه، عصاره گیاه زعفران با نام تجاری قائن، خرمای بسته بندی با نام تجاری علی بهرامی، آلوچه و لواشک با نام تجاری به دانه، آلوچه دانه دانه با نام تجاری اورامان و گلاب و عرقیات گیاهی با نام تجاری وارث غیر مجاز و جعلی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده این مواد غذایی در بازار مراتب را هر چه سریع تر به دستگاه های نظارتی کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

قائدی بیان کرد: با عوامل پخش و توزیع این ۹ قلم مواد غذایی در بازار کهگیلویه و بویراحمد از طریق مجاری قانونی به جد برخورد خواهد شد.

اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو روز سه شنبه گذشته در راستای اجرای ماده ۴۳ بخش بهداشت و درمان قانون تعزیرات حکومتی در خصوص فرآورده های غذایی و آشامیدنی غیر مجاز، دستور جمع آوری ۹ قلم از این خوراکی ها از سطح بازار ابلاغ کرد و مقرر کرد اقدام قانونی متناسب عرضه کنندگان انجام شود.

خبرنگار:سیما کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار