معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین :

حفظ وحدت و انسجام خدمات رسانی عمومی را سرعت می بخشد

قزوین(پانا)- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی با دوری از تفرقه ، حفظ وحدت و انسجام می توان خدمت رسانی به عموم را تسریع کرد .

کد مطلب: ۹۴۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حفظ وحدت و انسجام خدمات رسانی عمومی را سرعت می بخشد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،جلسه شورای اداری شهرستان البرز، با حضورمنوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سیده حمیده زرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان ، ائمه جمعه شهرهای الوند و محمدیه ، سلمانی معاون سیاسی فرمانداری البرز، روسای ادارات شهرستان، شهرداران و روسای شوراهای شهرهای شهرستان البرز، بخشداران محمدیه و بخش مرکزی البرز در سالن‌ نیایش محمدیه برگزار شد.

حبیبی معاون سیاسی استاندار در این جلسه رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و گفت: با ایجاد انسجام، همدلی و ایجاد رقابت سالم در راستای حفظ منافع ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توان پایه های اصلی نظام را تقویت و در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداشت .

وی بیان کرد: همه باید به فکر خدمت رسانی به عموم و انجام وظیفه در چارچوب تعریف شده باشیم و رسیدگی به امور مردم، عمران و توسعه را در راس برنامه های خود قرار دهیم.

حبیبی افزود : توجه به امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است زیرا دشمنان با تخریب باورها و صدمه زدن به فرهنگ ما می خواهند به افزایش ناهنجاری در جامعه دامن بزنند .

وی هم چنین کار فرهنگی را امری زیر بنایی دانست و تاکید کرد : توجه ویژه به موضوع فرهنگ و سرمایه گذاری در این حوزه ضروری است فلذا درونی سازی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه نیازمند صرف زمان و بستر سازی مناسب است .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: همه مدیران ضمن ارتباط سازنده با ائمه جمعه و روحانیت و هم چنین نگاه ویژه به مساجد باید با تقویت کانون ها و پایگاه های مردمی به مناسبت ها و انجام امور فرهنگی توجه جدی داشته باشند و با تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه کنند.
وی در پایان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال هم اشاره کرد و یادآورشد: باید همه فرمانداران ، بخشداران و مسئولان با رعایت اصل بی طرفی به دعوت حداکث ری مردم و فراهم کردن زمینه و شرایط حضور پرشور در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی سالم اهتمام ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار