نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختر عصر امروز آغاز می‌شود

تهران (پانا) - نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختر در تهران، عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختر عصر امروز آغاز می‌شود

هزار دانش‌آموز پیشتاز دختر از عصر امروز 16 تا 20 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران و هزار دانش‌آموز پیشتاز پسر از 25 تا 29 مرداد با حضور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور در دو محور عملی و مسابقه‌ای، تئوری و کارگاهی فعالیت می‌کنند.

پیشتازان در این اردو، آزمون‌های امداد و نجات و اطفای حریق، نقشه­‌خوانی و جهت‌یابی و کار با چوب و طناب و در سطح گروهی، آزمو‌ن‌های ساخت پروژه سنگین، چادرزنی، فریاد شادی و نغمه‌های اردویی و بازی­‌های بومی و صف جمع و رژه ترکیبی را تجربه و در محور تئوری و کارگاهی درباره موضوع تبیین گام دوم انقلاب و امنیت در فضای مجازی تحت نظر استادان بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

از اهداف این اردو می‌توان به سنجش توانمندی‌های مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی دانش­‌آموزان پیشتاز، اصلاح فرآیند نظام جامع آموزش، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری در فعالیت‌های گروهی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و تلفیق با مهارت‌‌های گروهی و تبادل تجربه و دانش‌افزایی گروهی، آموزش‌های خودمحور و تجربه‌محور اشاره کرد.

پیش از برگزاری اردوی ملی، اردوهای چند روزه ویژه پیشتازان برتر شهرستان‌­های استان‌های کشور برگزار می‌شود و منتخبان در قالب 3 تیم هفت نفره برای شرکت در اردوی ملی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار