گردهمآیی بزرگ صنعتگران طلا ، جواهرات و گوهر سنگ‌ها فردا برگزار می‌شود

تهران (پانا) - صنعتگران و فعالان صنعت طلا و جواهرات از فردا و در چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات فارس گردهم می آیند و ضمن ارائه زیباترین و جدیدترین طرح های تولیدی صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، با یکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند.

کد مطلب: ۹۴۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمآیی بزرگ صنعتگران طلا ، جواهرات و گوهر سنگ‌ها فردا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات شیراز؛ در این نمایشگاه که از 16 تا 19 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهر شیراز برگزار می شود، بیش از یکصد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی وکارخانه سازنده و تولیده کننده، نوین ترین تولیدات خود را به نمایش عموم می گذارند.

مراسم گشایش این نمایشگاه صبح فردا با حضور مقامات استان فارس و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان برگزار می شود.

چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و زیورآلات فارس و شرکت رستاک پادویژن و به میزبانی شیراز برگزار می شود.

اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است استان فارس با پتانسیل‌های بالا یکی از استان‌های شاخص در جنوب کشور شناخته شده است که از ظرفیت فراوانی برای صادرات طلا به کشور‌های حوزه خلیج فارس دارد.

محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن و مجری برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگ ها در این باره گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات ، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه خارج کردن عرصه طلا و جواهر فارس از مصرف‌کنندگی صرف و برداشتن گام‌های مهم در عرصه تولید است، افزود: استان فارس در حوزه گوهرسنگ‌ها ظرفیت‌های مطلوبی دارد، طلا و جواهر آمیخته ای از صنعت و هنر است و احیای این صنعت هفت هزار ساله کمک شایانی به رونق کسب و کار خواهد کرد.

بندرچی از برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: کارگاه قلم‌زنی، کارگاه میناکاری، کارگاه فراگیری و اصول و نحوه کار با تجهیزات گوهرشناسی و کارگاه روانشناسی فروش طلا و جواهر عناوین این جلسات است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر از فردا تا ۱۹ مرداد ماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز میزبان علاقمندان و فعالان این صنعت است و علاقمندان بایستی برای بازدید از این نمایشگاه کارت ملی به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار