لیگ قهرمانان آسیا؛ الاهلی با برانکو تحقیر شد

تهران (پانا) – در جدال هموطن‌های لیگ قهرمانان آسیا، قطری‌ها به تساوی رضایت دادند و الهلال جشنواره گل راه انداخت.

کد مطلب: ۹۴۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ الاهلی با برانکو تحقیر شد

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، با برگزاری دوئل هموطن‌ها در الوکره و جده به پایان رسید.

ابتدا دو تیم قطری الدحیل و السد که پیش فصل بدی را سپری کرده بودند، در ورزشگاه الجنوب شهر الکوره به میزبانی الدحیل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان به مصاف هم رفتند اما تلاش‌ها دو تیم تنها ۲ گل همراه داشت و در نهایت تساوی یک بر یک حاصل کار آنها بود.

سپس در آخرین بازی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی و در جدال عربستانی‌ها، الاهلی در اولین تجربه سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ، به امید کسب پنجمین برد متوالی خانگی مقابل تیم قدرتمند الهلال صف آرایی کرد اما در حالی که دو بار از حریف پیش افتاد، در نهایت تن به شکست چهار بر دو داد تا از صعود ناامید شود.

شب گذشته و در اولین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی از منطقه غرب آسیا، ابتدا الاتحاد عربستان 2 بر یک از سد ذوب آهن ایران گذشت و سپس النصر عربستان مقابل الوحده امارات با تساوی یک بر یک متوقف شد.

دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی برای ایرانی‌ها، دوشنبه شب ذوب آهن در دوحه به مصاف الاتحاد خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار