كشف 60 كیلوگرم تریاك در استان مركزی

خبرگزاری پانا: جانشین فرمانده انتظامی استان مركزی از كشف 60 كیلوگرم تریاك در عملیات های پلیس طی چند روز گذشته در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ ایرج كاكاوند گفت: در مهمترین عملیات صورت گرفته و در چند روز گذشته، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در ورودی شهر به یك دستگاه خودروی سواری مظنون و زمانی كه قصد متوقف كردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شود.

وی افزود:‌ بلافاصله اقدامات لازم برای متوقف كردن خودرو انجام و بعد از طی مسافتی با عكس العمل سریع ماموران انتظامی خودرو متوقف، راننده دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو مقدار 40 كیلوگرم تریاك كه به صورت ماهرانه ای بسته بندی و جاسازی شده بود كشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی در ادامه به كشف بیش از 20 كیلوگرم تریاك در شهرستان های استان نیز اشاره كرد و افزود: كشف بیش از 6 كیلوگرم تریاك از اعضای یك باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در خنداب، كشف 4 كیلوگرم تریاك از یك زوج توزیع كننده مواد مخدر و كشف 4 كیلو و 340 گرم تریاك از دو قاچاقچی مواد مخدر در اراك، كشف 3 كیلوگرم تریاك از 2 قاچاقچی مواد مخدر در خمین و كشف 3 كیلوگرم تریاك در شازند از جمله اقدامات صورت گرفته در امر مبارزه با مواد مخدر طی چند روز گذشته بوده است.

سرهنگ كاكاوند با هشدار در مورد عواقب مخرب مواد مخدر، از آن به عنوان یكی از كارسازترین و قدیمی ترین شیوه استعمارگران یاد كرد و بیان داشت : بازداشتن جوامع انسانی از رشد و تعالی، با هدف استعمار هر چه بیشتر آنها، ‌از جمله شیوه های دولت های استعماری است كه یكی از بهترین این روش ها را در شیوع مواد مخدر در بین جوانان یك یافته اند.

وی خاطر نشان كرد :‌ نیروی انتظامی برخورد قاطع با سوداگران مرگ را به عنوان یك راهبرد در تعالی امنیت اجتماعی همواره با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت موجود دنبال كرده و شهروندان نیز همچون گذشته با ارائه اخبار و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 می توانند یاریگر پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار