اعزام دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد به تهران جهت شرکت در اردوی ملی

یاسوج (پانا) - دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد بعد از برگزاری پیش اردوی 2 روزه در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج جهت شرکت در اردوی ملی عازم تهران شدند.

کد مطلب: ۹۴۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد به تهران جهت شرکت در اردوی ملی

برگزاری اردو به عنوان فعالیتی سازمان‌یافته، هدفدار و به صورت گروهی با برنامه‌های معین و حضور مربی‌های آموزش‌دیده در محیط خارح از مدرسه یکی از برنامه‌های دارای اولویت سازمان دانش‌آموزی است.

پیش اردوی ملی دانش آموزان دختر استان نیز به منظور ارتقاء مهارت‌های تشکیلاتی و ایجاد هماهنگی های لازم در بین اعضاء پیشتازان اعزامی به اردوی ملی به مدت دو روز در یاسوج برگزار شد.

در این اردو، دانش آموزان پیشتاز منتخب کهگیلویه و بویراحمد توانمندی و مهارت تشکیلاتی خود را در نظام جمع، فریاد های شادی، مخابره با پرچم، سوگند و برافراشتن پرچم، امداد و نجات، فرمان و قدم ها، صبحگاه، رژه تشکیلاتی، گره زدن،جهت یابی، حاملان قرآن، افتتاحیه و اختتامیه به نمایش گذاشتند.

در اردوی ملی 21 عضو دختر در قالب سه تیم هفت نفره به همراه سه مربی از هر استان حضور دارند و در دو بخش عملی و مسابقه‌ای و تئوری و کارگاهی به رقابت با هم خواهند پرداخت.

نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش‌آموزی کشور از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران و اردوی ملی پیشتازان پسر از ۲۵ تا ۲۹ مرداد در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار