در جمع اصحاب رسانه

لاریجانی: نهادهای دیگر توجه داشته باشند که انتخابات پرشور برای نظام مهم است

تهران (پانا) - رئیس مجلس به مناسبت روز خبرنگار به اصحاب رسانه توصیه کرد که از مایوس کردن مردم با نشان دادن ضعف‌های نهادها خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۴۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی: نهادهای دیگر توجه داشته باشند که انتخابات پرشور برای نظام مهم است

علی لاریجانی ،‌در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه درباره ابعاد کار رسانه سخن گفت و افزود: «باید بسیاری از تصمیمات اثر گذار به خورد جامعه داده شود.»

او ادامه داد: «توانمند سازی اقتصاد ملی کشور با توجه به شرایط فعلی و استفاده از امکانات موجود یک عزم ملی می خواهد.»

لاریجانی ادامه داد: «نکته دیگر ایجاد همبستگی سیاسی و اجتماعی در داخل کشور است. دشمن به دنبال معیوس کردن است. در شرایط فعلی باید اختلافات را کنار بگذاریم. در این زمنیه هم کاستی می‌بینم. گاهی موضوعات فرعی بزرگ و تیتر می‌شود و گاهی بعضی از مسائل گفته می‌شود که خلاف واقع است و این همان چیزی است که حریف می‌خواهد.»

او تأکید کرد که اکنون مأیوس کردن مردم به نهادها چه سودی دارد. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشند اما چه سودی دارد؟ این در مورد مجلس هم دیده می‌شود. نزدیک انتخابات است و درباره مجلس مطالبی نوشته می‌شود و نکات مثبت کمتر برجسته می‌شود. نمی‌گویم نقد وجود ندارد مهم این است که چه فرآیندی را دنبال می‌کنیم و آیا برای حضور مردم در انتخابات مفید است. نهادهای دیگر هم باید توجه داشته باشند که انتخابات پرشور برای نظام مهم است.

این نشست به صورت زنده از شبکه خبر پخش شد.

این خبر تکمیل می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار