اصغر نورالله زاده: اعتبارات طرح‌های مشارکتی خراسان جنوبی تامین می شود

بیرجند(پانا) - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از تأمین اعتبار طرح‌های مشارکتی، طرح‌های ترسیب کربن، آبرسانی روستایی طرح پارچه مله، ناوگان روستایی و رونق تعاونی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اصغر نورالله زاده: اعتبارات طرح‌های مشارکتی  خراسان جنوبی تامین می شود

اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از تأمین اعتبار طرح‌های مشارکتی، طرح‌های ترسیب کربن، آبرسانی روستایی طرح پارچه مله، ناوگان روستایی و رونق تعاونی‌ها خبر داد.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور هم با بیان اینکه آبرسانی در روستا‌ها در خراسان جنوبی با مشکل مواجه است، گفت: فردا در جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

امید با بیان اینکه اقدامات خوبی در روستا‌ها انجام شده، اما متأسفانه شاهد خالی شدن روستا‌ها هستیم افزود: هر کجا اشتغالزایی کردیم، شاهد کاهش نرخ بیکاری در روستا بودیم.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار خواستار اختصاص۲ هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی از محل تسهیلات ملی که در اختیار صندوق کارآفرینی است شد.

در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری مقرر شد تا ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هریک از ۵۰ اقامتگاهای بوم گردی در دست اقدام استان در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار