محمد صیدلو خبر داد: اجرای طرح معلم مددکار و توانمند سازی معلمین مقطع ابتدایی درشهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور امام جمعه موقت تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو خبر داد: اجرای طرح معلم مددکار و توانمند سازی معلمین مقطع ابتدایی درشهرستانهای استان تهران

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 اظهار داشت: اگر امروز دانش آموز خوب و سالم تربیت نکنیم جامعه ما از گزند آسیب‌های اجتماعی در امان نخواهد ماند.

او در ادامه افزود: امروز در مبحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستانهای استان تهران اتفاقات خوبی صورت گرفته و تلاشهای ارزنده ای در حال انجام است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر اینکه طرح معلم توانمند، امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه جدی قرار گرفته ، تصریح کرد: در طرح معلم توانمند، معلمین درحوزه‌های مختلفی ازجمله، مددکاری و امدادگری مورد آموزشهای لازم قرار می گیرند و در این زمینه توانایی‌های خود را ارتقا می دهند.

صیدلو طرح معلم مددکار و توانمند سازی معلمین مقطع ابتدایی درشهرستانهای استان تهران را در همین راستا دانست و خاطر نشان کرد: این طرح به صورت پایلوت در برخی از شهرستانهای استان تهران اجرا گردید که با ارزیابی نتایج مثبت به دست آمده در دیگر شهرستانهای استان نیز اجرایی می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اجرای کار کارگاهی با تکنیک حل مساله در کلاسهای آموزش این طرح، اذعان داشت: تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی و قرار دادن در اختیار معلمین و دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار