محمودی شاه نشین: مهارت آموزی و تسلط به تکنولوژی‌های جدید برای آموزش و پرورش ضرورت جدی دارد

تهران(پانا)-پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور امام جمعه موقت تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
محمودی شاه نشین: مهارت آموزی و تسلط به تکنولوژی‌های جدید برای آموزش و پرورش ضرورت جدی دارد

محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به جایگاه بالای تعلیم و تربیت گفت: همه کسانی که دغدغه ای برای بهبود کیفیت آموزشی و توسعه نظام تعلیم و تربیت دارند، قابل احترام و ستایش هستند.

او در ادامه با اشاره به تراکم دانش آموزی و گستردگی جمعیت در شهرستانهای استان تهران، اظهار داشت: کار در بعضی از مناطق 21 گانه این شهرستانها به وسعت کار در برخی از استانهای کشور است و به لحاظ تراکم و فشردگی بسیار قابل توجه است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت پرداختن به دستاوردهای روز و تکنو لوژی‌های جدید، تصریح کرد: مهارت آموزی و تسلط به تکنولوژی‌های جدید برای آموزش و پرورش ضرورت جدی دارد.

محمودی شاه نشین، نسل امروز را نسلی بسیار پویا و پرتحرک دانست و افزود: معلمین ما اگر به مهارت های دنیای امروز دست نیابند نمی توانند در تربیت این نسل موفق عمل کنند.

او با اشاره به اینکه مدارس ما نیز باید به تکنولوژی‌های روز مجهز گردند، یادآور شد: امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا به واسطه تکنولوژی‌های جدید شبکه‌های جدید ارتباطی میان مدرسه، دانش آموز و اولیای آنها برقرار شده که نمی توان از آنها غافل شد.

نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه معلمین موثرترین انسانها در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از هرگونه ایده و تفکری که سبب رسیدن فرهنگیان به جایگاه اصلی خودشان در جامعه نزدیک شوند در مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار