معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران :در زمینه آسیب های اجتماعی کارهای صوری ، عجولانه و غیر کارشناسی نتایج مثبتی رادر برنخواهد داشت

تهران(پانا)-پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور امام جمعه موقت تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی ومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران :در زمینه آسیب های اجتماعی کارهای صوری ، عجولانه و غیر کارشناسی نتایج مثبتی رادر برنخواهد داشت

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه اقتصاد، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی از مهمترین دغدغه‌های مسئولین نظام می باشد اظهار داشت : اگر اشتغال ایجاد نشود ، با خود مشکلات گسترده اقتصادی را به همراه خواهد داشت و فقر و بیکاری ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند.

او در ادامه تصریح کرد: در زمینه آسیب‌های اجتماعی باید کارهای زیربنایی صورت گیرد و کارهای صوری ، عجولانه و غیر کارشناسی نتایج مثبتی در بر نخواهد داشت .

حسن بیگی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی ، تاکید کرد: اگر آموزشها به شکل مستمر ادامه نیابد به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهد و دیگر اثربخش نخواهد بود.

این مقام مسئول نهادینه شدن خطر آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان راضروری دانست و خاطرنشان کرد: تا آموزشهای لازم در ضمیر دانش آموزان درونی و نهادینه نشود نمی توان آنها را از خطر بزرگ آسیب‌های اجتماعی آگاه ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار