آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید:

امدادگران کمیته امداد را در نمازهایم دعا می کنم

قم (پانا) - سه عامل اصلی پیشرفت کمیته امداد قم از دیدگاه آیت الله علوی گرگانی، حسن برخورد، حسن تدبیراداری و حسن معیشت برای مددجویان است.

کد مطلب: ۹۴۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امدادگران کمیته امداد را در نمازهایم دعا می کنم

آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مرجع تقلید ضمن قدردانی از مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان قم گفت: حسن برخورد شما در خدمت به نیازمندان قابل تقدیر است و اعتماد مردم را به این نهاد افزایش داده است.
وی سه عامل اصلی اعتمادسازی را حسن تدبیر، حسن برخورد و حسن معیشت برای مددجویان عنوان و اظهار کرد: رعایت این سه عامل باعث شده که وضعیت زندگی مددجویان کمیته امداد قم همواره رو به پیشرفت باشد.
این مرجع تقلید ضمن ابراز محبت قلبی به خدمتگزاران محرومین افزود: در دعای نمازهایم برای امدادگران کمیته امداد از خداوند متعال موفقیت طلب می کنم.
اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه صدقات مردم قم در چهار ماهه نخست امسال 52 درصد رشد کرده است گفت: در حال حاضر از 16 هزار خانوار حمایت می کنیم که علیرغم تلاطم اقتصادی موجود، فقط در استان قم، بیش از هفت هزار خانوار جدید را نیز تحت حمایت گرفتیم.
وی با اشاره به کمکهای قابل توجه نقدی، کالایی و معیشتی چه در ماه مبارک رمضان و چه برای خانواده های آسیب دیده از سیل اضافه کرد: امسال به ویژه در ماه رمضان، تعداد حامیان ایتام و کودکان طرح محسنین کمیته امداد قم رشد خوبی داشته است.
مدیرکل کمیته امداد استان قم ارائه خدمت به هزار و 400 بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: همچنین برای رفع سوء تغذیه هزار و 200 کودک زیر 6 سال نیز هر ماه صد هزار تومان به حساب آنها واریز می کنیم.
میرشکار با بیان اینکه امسال تاکنون 488 فقره وام ودیعه مسکن از پنج تا 15 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده گفت: علاوه بر آن هزار و 244 فقره وام کارگشایی نیز به نیازمندان اعطا کردیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قم خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان را خاطر نشان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون پذیرای بیش از4000 نفر در مجتمع حضرت معصومه (س) بودیم و حدود 1500 مددجو را نیز به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام کردیم.
وی افزود: از دیگر خدمات فرهنگی این نهاد در این مدت آموزش سه هزار دانش آموز در زمینه های مذهبی، فرهنگی و مهارت های زندگی است.
میرشکار به مناسبت روز ازدواج خبر خوشی در همین زمینه ارائه و بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال 263 نوعروس و داماد از کمک هزینه جهیزیه و 365 نفر نیز از آموزشها و تسهیلات اشتغال این نهاد بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار