افتخار آفرینی دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مسابقات کشوری بدمینتون

شهرری (پانا) - دانش آموز دبیرستان شریعت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری توانست با کسب عنوان قهرمانی در رده سنی زیر هفده سال در مسابقات انتخابی کشور به عضویت تیم ملی زیر هفده سال جمهوری اسلامی ایران در آید.

کد مطلب: ۹۴۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مسابقات کشوری بدمینتون

ساره امنیان ورزشکار منتخب تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی از یکم تا هفتم مرداد ماه با حضور سی تیم که شامل 150 بازیکن از سطح کشور بود به میزبانی استان مازندران در شهر رامسر برگزار شد.

او افزود : بسیار خوشحال هستم که توانستم در رقابت‌های کشوری مقام بیاورم و به رقابتهای تیم ملی دست پیدا کنم و خود را در این رشته ورزشی نشان دهم.

امنیان گفت : از زحمات کارشناس تربیت بدنی ، مربیان، سرپرستان و تمامی کسانی که در این راه به من کمک کردن بسیار تشکر می کنم و تمام سعی خود را می کنم که بتوانم در مسابقات موفق شوم و زحماتشان را جبران کنم.

او با اشاره به تشویق‌های مکرر مربی اش سوزان جلالیان اذعان داشت: هر کاری سختیهای مختص به خود را دارد و ممکن است در راه دستیابی به بهترین نتیجه با مشکلاتی مواجه شود و باید مشوقی کنارش حضور داشته باشد که پس ازهر بار شکست او را تشویق کند .

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار