سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

کسب مقام سوم کشوری بانوان فرهنگی رشته تربیت‌بدنی

کرمانشاه (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کسب مقام سوم کشوری بانوان فرهنگی رشته تربیت‌بدنی خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۴۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام سوم کشوری بانوان فرهنگی رشته تربیت‌بدنی

ماشاءالله پروین گفت: در سی‌امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه بانوی فرهنگی سراسر کشور از 21 تا 25 تیرماه با حضور 213 معلم تربیت بدنی و 80 آموزگار پایه به نمایندگی از 32 استان کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، و بانوان فرهنگی استان کرمانشاه رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها، شرکت‌کنندگان زن در دو بخش علمی و عملی در رشته های ورزشی تنیس روی میز، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، طناب زنی، آمادگی جسمانی (ایستگاهی) و دو استقامت 1200متر به رقابت پرداختند.

پروین تصریح کرد: در طول سال گذشته سعی شد با برگزاری دوره‌های آموزشی و هم‌چنین اردوی آماده سازی و انجام تمرینات منظم برای معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه، تیم آماده‌ای راهی این دوره از رقابت‌ها شود.

سرپرست معاونت‌ تربیت‌بدنی آموزش و پروش گفت: در پایان این مسابقات در بخش تیمی معلمان تربیت بدنی زن، تیم‌های خراسان رضوی و شهرستان‌های استان تهران به ترتیب اول و دوم شدند، و تیم استان کرمانشاه مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی با بیان موفقیت بانوان فرهنگی در رشته‌های انفرادی افزود: خوشبختانه با تلاش و همکاری مجموعه معاونت تربیت بدنی و حمایت‌های مدیرکل محترم در بخش انفرادی نیز سرکار خانم‌ها سبا اکبری در رده سنی اول به مقام اول آزمون عملی و مقام سوم مجموع علمی و عملی دست یافت، زهرا شاه‌محمدی در رده سنی سوم مفتخر به مقام سوم مجموع آزمون‌های علمی و عملی شد و هم‌چنین الهام‌السادات جاسمی در رده سنی پنجم به مقام اول آزمون عملی و مقام اول آزمون‌های علمی و عملی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار