برگزاری اردوی جهادی بسیج سازندگی در روستاهای خضرآباد

یزد (پانا) - 35 نفر از اعضای گروه جهادی شهید زاهدی در روستاهای میل سفید و پناکوه اردوی جهادی بسیج سازندگی برگزار کردند.

کد مطلب: ۹۴۴۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی جهادی بسیج سازندگی در روستاهای خضرآباد

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشکذر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: دراین اردوی سازندگی 35 نفر از اعضای گروه جهادی شهید زاهدی به مدت 3 روز حضور دارند.

"سید ولی زاده میر " افزود: تعمیر یک باب منزل نیازمند در روستای میل سفید، تعمیر و بهسازی خانه عالم روستای پناکوه و لایروبی استخر از برنامه های عمرانی این اردو ذکرکرد.

"زاده میر" با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای این گروه از دانش‌آموزان دبیرستانی اشکذر هستند افزود: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله نمازجماعت سه وقت، قرائت زیارت عاشورا و برگزاری مناسبت های مذهبی از جمله برنامه های جانبی این اردو است.

"امیرحسین رامتین" دانش‌آموز کلاس نهم دبیرستان آیت الله خاتمی که در این اردو حضور داشت خدمت در بسیج سازندگی را از افتخارات خود دانست و گفت: خدمت به نیازمندان و فراهم آوردن زمینه آسایش و آرامش آنان برایم حس خوبی را به ارمغان می آورد.

"محمد امین دهقانی" دانش‌آموز دبیرستان لقمان حکیم اشکذر نیز که دراین اردوی جهادی حضور داشت گفت: دومین باری است که دراردوی بسیج سازندگی شرکت کرده است.

وی شرکت دراین اردو را نماد کوچکی از جهاد، اخلاص، ایثار و همت برای رفع محرومیت زدائی دانست و افزود: خوشحالم که دراین اردو شرکت دارم و می توانم به دیگران خدمت کنم.

اضافه می نماید روستاهای پناکوه با 25 و روستای میل سفید با 22 خانوار جمعیت دربخش خضرآباد شهرستان اشکذر قراردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار