تعیین تکلیف جابجایی پادگان ارتش

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت:پادگان ارتش واقع در مرکز شهر اردبیل به خارج از شهر جابه جا شده و این موضوع تا یک ماه آینده بطور قطع باید تعیین و تکلیف شود.

کد مطلب: ۹۴۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف جابجایی پادگان ارتش

اکبر بهنام جو بعد از نشست با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:بر اساس توافق صورت گرفته تا دو هفته آینده یک مکان مناسب و زمینی با مساحت بزرگتر برای ایجاد پادگان ارتش در نظر گرفته می شود.
او اراضی موجود پادگان واقع در مرکز شهر را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: این منطقه به کاربری پروژه ویژه گردشگری و مسکونی تبدیل می شود که برای استان اردبیل برند خوبی می شود.
بهنام جو این پروژه را برای شهر اردبیل یک پروژه ویژه بر شمرد و گفت: بعد از انتقال این پادگان ، شهرداری اردبیل پارک بزرگی در مرکز شهر و میدانی همانند نقش جهان اصفهان با فروش تراکم ایجاد می کند که به نوبه خود ماندگار خواهد بود.
استاندار اردبیل، جلسه با سرتیپ حیدری را یکی از جلسات مهم برای شهر اردبیل دانست و گفت: با توافق صورت گرفته بعد از مکان یابی و تعیین تکلیف اراضی موجود یک ماه آینده جلسه دیگری با فرمانده نزاجا برگزار می شود و توافق نهایی به اطلاع شهروندان می رسد.
استاندار اردبیل به همراه مسعود امامی یگانه، معاون امور عمرانی، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل و عظیم زاده مشاور استاندار با سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفتر وی به منظور تعیین تکلیف اراضی پادگان ارتش دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار