افتتاح مدرسه شش‌کلاسه شهید عباسی گنجگاه شهرستان کوثر با مشارکت خیر مدرسه‌ساز

اردبیل (پانا) - مدرسه 6 کلاسه مشارکتی شهید عباسی گنجگاه در شهرستان کوثر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی و منطقه‌ای افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه شش‌کلاسه  شهید عباسی گنجگاه شهرستان کوثر با مشارکت خیر مدرسه‌ساز

در آیین افتتاحیه این مدرسه شش‌کلاسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی سخنانی یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را، مدرسه‌سازی عنوان کرد و افزود: مدرسه‌سازی توشه آخرت است و تا زمانی که فرزندان این مرز و بوم در این مدارس تحصیل می‌کنند، این ثواب جاری است.

آیت‌الله سید حسن عاملی گفت: برای پیشرفت جامعه نیاز به ارتقای فرهنگ است و ارتقای فرهنگ هم از کارهای خیر و اعمال نیکی چون مدرسه‌سازی آغاز می‌شود.

او بهترین قدردانی از خیران مدرسه‌ساز را حفظ و نگهداری مناسب مدارس دانست و بیان کرد: مدیران، معلمان و دانش‌آموزان، مدارس را مانند خانه خود بدانند و در حفظ آن کوشا باشند.

هاشم صادقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر، نیز با قدردانی از خیر مدرسه‌ساز، حاج مالک جعفرزاده مقدم، که در ساخت این مدرسه مشارکت کرد، گفت: مدرسه‌سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برکات زیادی را برای جامعه به همراه دارد.

مدرسه شش‌کلاسه شهید عباسی با مساحت 394 متر مربع و با مشارکت خیر مدرسه‌ساز و اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار