محمدصیدلو:قرآن کتاب هدایت و رسیدن به قله های معرفت الهی است

تهران(پانا)-دانش آموزان پسر رشته های آوایی شهرستان های استان تهران در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز کشوردر مشهد مقدس خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۹۴۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:قرآن کتاب هدایت و رسیدن به قله های معرفت الهی است

محمد صیدلو مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، دراین رابطه اظهار داشت:دانش آموزان پسر رشته های آوایی مسابقات قرآن،عترت ونماز اعزامی به سی وهفتمین دوره مسابقات کشوری مشهد مقدس با درخشش خود موفق به کسب شش رتبه کشوری شدند.

او در ادامه با اشاره به اینکه، 25 دانش آموز پسر در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل،حفظ ویژه و عمومی،اذان ومداحی به این مسابقات اعزام شدند، افزود: در پایان این مسابقات در رشته قرائت تحقیق حسین طاهری از شهریار و محسن امامی از ناحیه دو شهر ری رتبه دوم،در رشته حفظ عمومی محمد رضا رضایی ازشهریار و روح اله طاهری ازقرچک رتبه دوم،در رشته اذان علی مهدی زاده رتبه پنجم و ابوالفضل آتشیار در رشته مداحی از پردیس رتبه سوم را کسب کردند.

صیدلو با تاکید بر اینکه قرآن بارزترین منبع عظیم ذخایر الهی ، معجزه آخرین فرستاده خدا و کتابی است که زمینه ساز حیات طیبه برای بشریت است، تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت و رسیدن به قله های معرفت الهی است و ترویج قرآن در بین گروههای مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان راهبردی موثر برای مقابله با معضلات و تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی است .

این مقام مسئول برگزاری رویدادهای بزرگ قرآنی مانند این مسابقات را موجب به کار گیری تعالیم قرآنی در زندگی نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد:برگزاری چنین برنامه‌هایی جامعه را در مسیر تعالیم اخلاقی قرار داده و زمینه انس بیشتر جامعه با مفاهیم قرآن را فراهم می کند.

مرحله کشوری مسابقات آوایی پسران از تاریخ هفتم الی دهم مرداد ماه در شهر مشهد مقدس و مرحله ای استانی این مسابقات اردیبهشت ماه 98 در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریاربرگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار