فرماندار اسلامشهر:تلاش بی ادعای سبز پوشان نیروی انتظامی در تاریخ ثبت خواهد شد

اسلامشهر(پانا)-مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدیدشهرستان اسلامشهر با حضور فرمانده ویژه انتظامی غرب استان تهران و فرماندارمنطقه در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:تلاش بی ادعای سبز پوشان نیروی انتظامی در تاریخ ثبت خواهد شد

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت: شهادت سه هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در تاریخ ثبت شده و لذا باید بدانیم مردم و مسئولین اسلامشهر قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

او در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهر همانطور که نکات مثبت ارزنده دارد به لحاظ تراکم جمعیتی و نزدیکی به تهران مشکلاتی را نیز از حیث مواردامنیتی و اجتماعی داشته و دارد ، لیکن مهم این است که عوامل پلیس تلاش‌های خوبی داشته اند.

مرسلپورگفت: نیروی انتظامی در حوزه امنیتی اجتماعی و کشف سرقت‌های مهم که می توانست امنیت روانی شهروندان را به مخاطره بیاندازد وبحث تردد اتباع بیگانه که مسائل امنیتی خاص خود را داشته بسیار خوب عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: یک مشکل بزرگ اسلامشهر بحث سرقت‌های خرد بویژه سرقت لوازم خودرو است که نبود پارکینگ مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده و ما در این زمینه در خواست داریم تا یک تیم متخصص برای مبارزه با سرقت های خرد از فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به اسلامشهر اعزام شود.

مرسلپورتصریح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز تلاشهای ارزنده نیروی انتظامی با پشتیبانی اداره اطلاعات و سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) و پایگاههای بسیج کشفیات خوبی داشتیم که قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار