معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد

ارومیه(پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بابیان اینکه عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده سلماس حاضر خواهند بود و به تامین نیازهای روستاییان عزیز خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۹۴۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات امداد رسانی به سیل زدگان سلماس ادامه دارد

رضا مسافر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سیل رودخانه دیرعلی سلماس گفت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام خبر وقوع سیل در روستای دیرعلی سلماس که 8روستای دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده بود، تیم های ارزیابی جمعیت هلال احمر سلماس به سرعت عازم منطقه شده و به ارزیابی شرایط و میزان خسارات وارده پرداختند.

مسافر بیان کرد: بر اساس بررسی ها 8 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود که چادرهای امدادی و بسته های غذایی 72 ساعته در اختیار خانوارهای آسیب دیده قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به در دست بررسی بودن میزان دقیق خسارات وارده به منازل و روستاها توسط مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال تداوم حادثه و وجود تبعات بعدی برای روستاییان ، نیروهای جمعیت هلال احمر تا رفع کامل خطر و بازگشت مردم به روال عادی زندگی شان در روستاهای سیل زده حاضر خواهند بود و به تامین نیازهای روستاییان خواهند پرداخت.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر همچنین ۲ نفر از روستاییان گرفتار در سیل را از آب نجات داده و به مرکز درمانی انتقال دادند و برابر گزارشات وضعیتشان مساعد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار