رییس دادگستری اسلامشهر:اگر ما مسئولین دم از مبارزه با فساد میزنیم نبایددرمجموعه‌های تحت نظر خودشاهد این فساد باشیم

اسلامشهر(پانا)-آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با حضور فرمانده ویژه نیروی انتظامی غرب استان تهران ،فرماندار و سایرمسئولین در سالن همایشهای فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس دادگستری اسلامشهر:اگر ما مسئولین دم از مبارزه با فساد میزنیم  نبایددرمجموعه‌های تحت نظر خودشاهد این فساد باشیم

در این مراسم رضا کمیلی مقدم در سخنانی اظهار داشت: حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران باید اولویت اصلی مسئولین باشد و این سرمایه با جلب اعتمادد مردم محقق می شود.

او در ادامه افزود: با ارتقا کیفیت و کمیت خدمات که مورد انتظار به حق مردم است می توانیم سبب افزایش سرمایه‌های اجتماعی شویم .

رییس دادگستری اسلامشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای سیز پوش نیروی انتظامی که همواره بر حفظ سرمایه اجتماعی تاکید داشتند،گفت :اگر ما مسئولین دم از مبارزه با فساد میزنیم باید در مجموعه‌های تحت نظر خود نباید شاهد این فساد باشیم.

رییس دادگستری اسلامشهر بیان داشت: دشمن سرمایه اجتماعی نظام را مورد هدف قرار داده و بحث فضای مجازی نیز بسیار مهم است و افزایش کیفیت خدمات، پاسخگویی، نظارت، بازرسی و برخورد با مفاسد درون و برون سازمانی رسالت عظیم و بسیارخطیر ما دروضعیت امروزی ما است.

کمیلی مقدم خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم اسلامشهر افزایش سرقت‌های خرد و کلان است و درخواست کرده ایم که به این بخش ورود کنیم و راهکارهایی تدوین شده و اینکه حدود ۷۰ درصد پرونده ها به منع تعقیب منجر شود باید مورد بررسی قرار بگیرد و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید با هم همکاری داشته وبرای افزایش اعتماد عمومی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار