فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران :شعار نوکری مردم در عمل به خواسته های آنهااست، نه حضوردر دفاتر دربسته

اسلامشهر(پانا)-آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با حضور فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، فرماندار و امام جمعه موقت اسلامشهردرسالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران :شعار نوکری مردم در عمل به خواسته های آنهااست، نه حضوردر دفاتر دربسته

سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر امروز یکشنبه سیزدهم مرداد98درمراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی اسلامشهربا گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)اظهار داشت: ارتباط مستقیم مردم در جهت ارائه خدمات بهتر و شفاف تر از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبرای برقراری و تولید امنیت نیازمند مشارکت همه جانبه همه دستگاه‌های شهرستان هستیم

او در ادامه گفت: شعار نوکری مردم در عمل به خواسته‌های مردم است و نه حضوردر دفاتر بسته وسیاست کاری ما در غرب استان این است که مردم برای پیگیری به دفاتر مراجعه نکنند و مسئولین به خدمت مردم بروند ودر این راستادر همه شهرستانها و مساجد مهم حاضر می شویم و مردم مشکلاتشان را مطرح می کنند و دستور داده می شود و مورد پیگیری قرار می گیرد.

فرمانده ویژه غرب استان تهران با ارائه آماری اذعان داشت:58 هزار تماس با سامانه یکصد و ده اسلامشهر طی چهارماه سال اخیر صورت گرفته که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته و این موضوع نشان از این دارد که روز به روز مردم اعتمادشان به پلیس و نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

او در رابطه با آمار کشفیات هم افزود:بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروهایی که در اسلامشهر سرقت شده را همکاران من کشف کردند و تحویل مالباختگان دادند و در این راستا هم بیش از ۷۰ دستگاه موتور سیکلتی که سرقت شده کشف و تحویل مالباختگان گردید.

خانچرلی ضمن دعوت از کلیه مسئولین و عل الخصوص ائمه جمعه و جماعات از مسئولین نیروی انتظامی خواست تا ضمن برآورده نمودن رضایت مردم به انعکاس فعالیتهای خود نیز بپردازند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار