توسعه فضاهای ورزشی عامل نشاط جامعه و اصلاح فرهنگ است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هزینه در جهت توسعه، راه‌اندازی و آبادانی فضاهای ورزشی یقینا علاوه بر توسعه ورزش، نشاط جامعه و اصلاح فرهنگ را نیز در برخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۴۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فضاهای ورزشی عامل نشاط جامعه و اصلاح فرهنگ است

آیت‌الله سید‌حسن عاملی در آیین افتتاح سالن ورزشی زنده یاد ناصر عروجی اظهار کرد: احداث چنین سالن‌های زیبای ورزشی در محلات اردبیل علاوه بر توسعه ورزش در محلات یقینا در اصلاح فرهنگ نیز تأثیر زیادی دارد.

او توجه اساسی به امنیت فضاهای ورزشی را مهم دانست و گفت: هزینه در جهت توسعه، راه‌اندازی و آبادانی فضاهای ورزشی یقینا علاوه بر توسعه ورزش، نشاط جامعه را نیز در برخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: اینکه در این برهه زمانی و اوضاع اقتصادی برای توسعه ورزش محلات اقدامی مناسب انجام شده قابل تقدیر است و با ایجاد چنین سالن‌های ورزشی در اردبیل از مدیریت ورزش استان انتظار می‌رود پس از این، ظهور شخصیت‌های بزرگ ورزشی را شاهد باشیم.

عاملی با گلایه از عدم همکاری در احداث هتل پنج ستاره در اردبیل، اظهار داشت: نبود هتل پنج ستاره در اردبیل عیب بزرگی برای این شهر است چرا که اردبیل هر سال میزبان رویدادهای جهانی است اما محل اقامتی در شأن این رویدادها را ندارد.

او از شهرداری اردبیل خواست با اتخاذ تدابیر خاص، چهره مناطق محروم را تغییر دهد و این موضوع در اولویت برنامه‌ها باشد.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری، ترویج ورزش و ارج‌نهادن به خواسته جوانان اردبیل، سالن ورزشی سرپوشیده زنده یاد ناصر عروجی امروز به بهره‌برداری رسید.

حمید لطف‌اللهیان افزود: هفتمین زمین ورزشی محله‌ای استاندارد اردبیل در حالی توسط شهرداری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان جزئی از اولویت‌های کاری شهرداری اردبیل است.

او عنوان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که برای این پروژه عمرانی ریالی از جانب شهرداری هزینه نشده و شهرداری اردبیل با جذب سرمایه‌گذار در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می‌کند.

شهردار اردبیل اذعان کرد: برای دومین بار در ایران است که چنین سالن ورزشی با این سازه فلزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شهرداری اردبیل در جهت پرهیز از کارهای غیر ضروری قرار است در سال‌جاری۳ سالن ورزشی دیگر را نیز در محله‌های اردبیل کلید بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار