سید مجتبی هاشمی: بیش از 2000 دانش‌آموز هنرمند در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت خواهند کرد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از میزبانی بیش از 2 هزار دانش‌آموز هنرمند راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات فرهنگی وهنری در نیمه دوم مرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: بیش از 2000 دانش‌آموز هنرمند در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت خواهند کرد

با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه شهرستانهای تهران، و مسولین کمیته های برگزاری، نشست هماهنگی کمیته‌های اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در سالن شماره 1 اداره کل آموزش و پرورش شهرستنانهای استان تهران برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به میزبانی سال گذشته مسابقات فرهنگی هنری گفت: تجربه موفق سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری هدایتگر میزبانی این دوره از مسابقات خواهد بود.

او با اعلام زمان برگزاری این دوره از مسابقات گفت: 989 دانش آموز پسر که به مرحله پایانی این دوره از رقابتها یافته‌اند، روز 22 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران پذیرش خواهند شد و در مدت 3 روز در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و همچنین دانش‌آموزان دختر راه‌یافته به این مرحله که در مجموع 1016 نفر هستند نیز از روز 28 مرداد در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

هاشمی گفت: برای این دوره مسابقات فرهنگی هنری علاوه بر استفاده از محیط‌های داخل اردوگاه شهید باهنر، دانشکده شهید رجایی برای برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و نشریه الکترونیک و بازیهای رایانه‌ای مشخص شده است، همچنین پردیس تئاتر تهران نیز میزبان شرکت کنندگان در رشته‌های تئاتر نمایشی، عروسک گردانی، نقالی و پرده‌خوانی و... است و سالن صبای فرهنگسرای هنر نیز برای دیگر رشته‌های مکتوب تعیین گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار