معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

با تمام توان آماده ارائه مشاوره و انتخاب رشته کنکور برای دانش آموزان هستیم

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : در جهت روشن سازی و درخشش آینده جوانان با تمام توان آماده ارائه مشاوره و انتخاب رشته کنکور برای دانش آموزان هستیم .

کد مطلب: ۹۴۴۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
با تمام توان آماده ارائه مشاوره و انتخاب رشته کنکور برای دانش آموزان هستیم

قدرت اله قاسمی در جلسه آموزشی - توجیهی مشاوران پایگاههای انتخاب رشته کنکور 98 شمال استان اظهار داشت : تنها هدایت دانش آموزان تحصیل کرده تا مقطع دیپلم برای ما کفایت نمی کند بلکه با رسالتی که بر دوش آموزش و پرورش نهادینه شده است باید درکنار قشرجوان بوده و در جهت ارتقاء و روشن سازی آینده آنها باید احساس مسئولیت کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات معیشتی و اجتماعی قریبان گیر اولیاء دانش آموزان شده است، گفت: نباید ازهدایت و انتخاب رشته صحیح و درست آینده سازان کشور دچار غفلت شویم و نگاهی مضاعف بر این مسئله داشته باشیم.

قدرت اله قاسمی به برخی افراد سودجو و مراکز بدون مجوز درزمینه انتخاب رشته اشاره کرد و گفت: اهداف اصلی و اساسی این افراد تنها دریافت مبالغی کلان برای خودشان می باشد که در این راستا نباید اجازه دهیم این افراد زمینه را برای خودشان فراهم کرده و آینده جوانانمان و فرزندانمان را تیره کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مخاطب عظیمی دارد افزود : باید با معرفی خود در فعالیت های تحصیلی درسی و مشاوره دانش آموزان اعتماد اولیا دانش آموزان را به خود جلب کنیم.

قاسمی رسانه و تبلیغات را یکی از مهم ترین فاکتور های مهم برای معرفی نهاد آموزش و پرورش است دانست و افزود : جای امید است که با تبلیغات و رسانه های بتوانیم فضا را برای افراد سودجو ببندیم.

معاون پرورشی خاطر نشان کرد : با ایجاد پایگاه های انتخاب رشته در سطح استان توانسته ایم حضور پایگاه های بدون مجوز را در سطح جامعه کم رنگ کنیم،همچنین امیدواریم در شهرستان های دیگر نیز با ایجاد پایگاه های انتخاب رشته دست افراد سودجو را کاملاً کم رنگ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار