سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خوزستان:

طرح شهردار مدرسه در مدارس اهواز اجرایی می شود

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان درباره طرح جامع شهردار مدرسه در مدارس نواحی چهارگانه اهواز اعلام کرد این طرح در قالب راهبرد تعامل بین بخشی سند تحول بنیادین اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهردار مدرسه در مدارس اهواز اجرایی می شود

مهدی رفیعی دهکردی که صبح امروز در شصت و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای کلان‌شهر اهواز سخن می‌گفت، عنوان کرد: فرآیند پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت با هم‌افزایی و مشارکت نهادهایی مثل شهرداری و در راس آن شورای کلان‌شهر اهواز به صورت فزاینده‌ای تسهیل می‌شود.
او با بیان اینکه سند تحول بنیادین ظرفیت خوبی برای تعامل بین‌بخشی آموزش و پرورش فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از فرصت‌های خوبی که سند تحول بنیادین برای آموزش و پرورش فراهم کرده است استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های عملکردی است. شوراها و شهرداری‌ها در استان می‌توانند بر اساس همین ظرفیت قانونی در اجرای پروژه مهر و همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی به کمک آموزش و پرورش بیایند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در راستای افزایش مشارکت شهرداری اهواز در فعالیت‌های آموزش و پرورش می‌توان کمیسیون اختصاصی با محوریت پروژه مهر را تشکیل داد. این کمیسیون می‌تواند نقش بی‌بدیلی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مجموعه تعلیم و تربیت در سطح کلان‌شهر اهواز ایفا کند.
رفیعی دهکردی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن طرح جامع شهردار مدرسه در سطح مدارس نواحی چهارگانه اهواز توضیح داد: در راستای این طرح به دنبال افزایش میزان مشارکت دانش‌آموزان در امر مدیریت اجرایی مدارس استان هستیم. در قالب این طرح شهرداری کلان‌شهر اهواز نیز می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خود به کمک آموزش و پرورش اهواز بیاید.
در پایان یادآور شد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش امری اجتناب‌ناپذیر است چرا که اجرای موفق برنامه‌های تعلیم و تربیت به صورت مستقیم بر شاخصه‌های اصلی جامعه تاثیر می گذارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار