بررسی 37 طرح در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان

ارومیه(پانا)- با حضور استاندار آذربایجان غربی، نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برگزار و در 37 طرح بررسی و تصمیم گیری شد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 37 طرح در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان

با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برگزار و در نخستین جلسه 37 طرح ارائه، بررسی و تصمیم گیری شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه دستگاههای اجرایی برای توسعه استان ، باید مدافع و حامی سرمایه گذاران باشند، گفت : دستگاههای اجرایی و دولتی برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد، بیان کرد: باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌‌گذاران در حوزه های مختلف در استان انجام شود .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بیش از 30 طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، نمایشگاهی، نیروگاه خورشیدی و دامداری برای بررسی به کارگروه امور زیربنایی این استان ارسال شده است.

ابراهیم مبارک‌قدم ادامه داد: این کارگروه 21 عضو اصلی و 17 عضو متغییر دارد با 32 شرح وظیفه برای توسعه عمرانی زیربنایی، پیگیری طرح‌ها، رسیدگی به مشکلات روستاییان، بررسی مسائل محیط زیست و اجرای مدیریت سبز در آذربایجان‌غربی تلاش می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار