اعزام دانش آموزان شهر تهران به مسابقات ورزش دانش آموزی کشوری

تهران (پانا) – حسین عرفانی، رئیس هیات ورزش دانش آموزی شهر تهران، از اعزام دانش آموزان برگزیده شهر تهران برای شرکت در مسابقات ورزش دانش آموزی کشور در استان های میزبان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان شهر تهران به مسابقات ورزش دانش آموزی کشوری

حسین عرفانی در رابطه با نحوه انتخاب دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات گفت: هرساله مسابقات ورزش دانش آموزی از ابتدای سال تحصیلی تحت عنوان المپیادهای درون مدرسه ای، توسط معلمان و مربیان ورزش برنامه ریزی وشروع می شود. تیم های منتخب مدارس با حمایت مدیران مدارس در مسابقات منطقه ای شرکت می کنند. منتخبین مناطق در مسابقات استانی حضور یافته و پس از رقابت های استانی، مدارس برتراستانی شناسایی شده و پس از شرکت در تمرینات و اردوهای انتخابی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

عرفانی افزود: شهر تهران در سی امین دوره مسابقات کشوری دختران و سی وششمین دوره مسابقات ورزشی پسران با180 نفر دانش آموز، مربی و سرپرست، در قالب 20 تیم ورزشی از مدارس و کانون های قهرمان، 10 تیم ورزشی دختران در استان های گیلان، سمنان، چهارمحال بختیاری و اصفهان و 10 تیم ورزشی پسران به میزبانی استان های گیلان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و اردبیل درتابستان 98 در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات با همت، مدیران مدارس و کانون های قهرمان، کارشناسی تربیت بدنی مناطق، مسئولین انجمن های ورزشی مناطق و استان، مربیان و سرپرستان تیم ها با هماهنگی هیأت ورزش دانش آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت، پشتیبانی معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در مسابقات کشوری شرکت می نمایند. همچنین بخشی از تیم ها اعزام شده و در چند روز آینده بقیه تیم ها اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار