در گفت‌وگو با پانا

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس: اگر قرار است برای کسب تجربه به مسابقات جهانی برویم، نرویم بهتر است

حال و روز بوکس ایران خوب نیست؛ در این چند سال اخیر تنها به یک سهمیه بسنده کرده‌ایم

تهران (پانا) – منوچهر مقصودی، عضو هیات رئیس فدراسیون بوکس، علت مخالفتش با اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی را دستاورد نداشتن این رقابت‌ها برای بوکس ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس: اگر قرار است برای کسب تجربه به مسابقات جهانی برویم، نرویم بهتر است

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضع بوکس ایران گفت: حدود یک ماه دیگر مسابقات جهانی برگزار می‌شود، من از همان ابتدا گفته‌ام اگر قرار است از مسابقات جهانی دستاوردی داشته باشیم به این رقابت‌ها اعزام شویم اما اگر تنها برای کسب تجربه به جهانی اعزام می‌شویم بهتر است به این مسابقه نرویم.

وی ادامه داد: متأسفانه حال و روز بوکس ایران خوب نیست، ما در گذشته در المپیک‌های مختلف می‌توانستیم سهمیه کسب کنیم اما در این چند سال اخیر تنها به یک سهمیه بسنده کرده‌ایم. البته این اتفاقات همگی به حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس مربوط نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس افزود: میدان جهانی جایی برای کسب تجربه نیست بنابراین نباید به این مسابقه با دید ارزیابی و محک خوردن بوکسورها نگاه کنیم، در چنین وضعی دلیلی ندارد وقتی تیم می‌داند در مسابقات جهانی آورده‌ای ندارد این همه هزینه شود و به این رقابت‌ها اعزام شوند. با توجه به اینکه حرف‌های من وارونه منعکس شد، همه فکر می‌کنند من با اعزام تیم به مسابقه جهانی مخالفم در صورتی که همان‌طور که گفتم من با اعزامی که تنها برای کسب تجربه است مخالفم. اگر در این مسابقه سهمیه المپیک توزیع می‌شود باید حتماً تیم شرکت کند.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود او با اعزام تیم نونهالان به مسابقات جهانی هم مخالف است، اظهار کرد: من با اعزام به مسابقه‌ای که با نام خلیج عرب است مخالف هستم. ما همیشه اینقدر تلاش می‌کنیم تا خلیج فارس را مطرح کنیم حالا خودمان ورزشکارانمان به این مسابقه بفرستیم؟ البته شورای برون‌مرزی هم با این اعزام مخالفت خواهد کرد.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس در پایان گفت: متأسفانه بوکس حال و روز خوشی ندارد، من به همراه چند نفر دیگر از کسانی بودیم که از ثوری حمایت کردیم اما او باید بدانند در این فدراسیون که وضع خیلی آشفته‌ای داشته نباید فقط حرف بزند بلکه باید عمل هم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار