رسیدگی اورژانس شیراز به هشت مصدوم سانحه حریق هتل آسمان

شیراز (پانا) - مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رسیدگی به موقع اورژانس 115 شیراز به هشت مصدوم سانحه حریق هتل در حال ساخت آسمان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی اورژانس شیراز به هشت مصدوم سانحه حریق هتل آسمان

محمدجواد مرادیان افزود:ساعت ۱۱ صبح روز گذشته، هتل در حال ساخت آسمان شیراز دچار آتش سوزی شد که بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ شیراز، سه دستگاه آمبولانس به همراه خودرو فرماندهی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم برجای گذاشت که شش مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و دو مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند، همچنین دو نفر از مصدومان این حادثه از نیروهای آتش نشان بودند که بر اثر گرما بیش از اندازه، دچار مشکلات تنفسی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی، ۴ دستگاه آمبولانس، موبایل icu، اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس، برای پشتیبانی از خطرات احتمالی در محل حادثه مستقر شدند.

او خاطر نشان کرد: طول ساختمان هتل آسمان ۶۷ متر مربع است و احتمال ریزش دارد که با تشکیل کمیته بحران دانشگاه، طی فراخوانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های شیراز به صورت آماده باش در آمدند.

وی بیان کرد: با توجه به طول ساختمان هتل و احتمال ریزش آن تا شعاع ۲۰۰ متری، از همشهریان درخواست می شود از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار