آتش سوزی هتل نیمه کاره آسمان شیراز

شیراز (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش سوزی طبقه منفی 1 و 2 هتل آسمان واقع در خیابان رودکی خبر داد و افزود: همه افرادی که در این دو طبقه حضور داشتند، نجات یافته‌اند.

کد مطلب: ۹۴۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی هتل نیمه کاره آسمان شیراز

به گزارش ایسنا، محمد هادی قانع گفت: با اعلام این گزارش، سریعا چند ایستگاه آتش نشانی به موقعیت حادثه اعزام شدند و با بررسی‌ها به سرعت مشخص شد که طبقه منفی 1 و 2 این هتل دچار آتش سوزی شدید شده است.

وی عنوان کرد: نیروهای آتش نشان ما در مرحله اول جان خود را به خطر انداختند و با حضور در طبقه منفی 1 همه افرادی که در آتش گرفتار شده بودند را به پشت بام هتل انتقال دادند و سپس در طبقه منفی 2 حضور پیدا کردند و همه افراد را به بیرون از هتل هدایت کردند.

قانع تاکید کرد: اگر نیروهای آتش نشان به موقع حضور پیدا نکرده بودند، امکان سرایت آتش به دیگر طبقات و تلفات جانی قطعا وجود داشت اما آتش نشانان ما با ورود به طبقات، درگیر با آتش شدند و جان افراد را نجات دادند.

قانع با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند ایستگاه با 10 ماشین و تانکر آبرسان به محل اعزام شدند، عنوان کرد: در حال حاضر آتش به صورت کامل مهار شده و همه کارگران حاضر در هتل در سلامت قرار دارند.

وی علت حادثه را دپو کردن تشک‌های فومی در زیرزمین و مخازن تینر و گازوییل در نزدیکی این دو طبقه این هتل در حال ساخت ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار