فیلم زندگی «الویس پریسلی» پاییز 2021 روانه پرده سینما می‌شود

تهران (پانا) - کمپانی فیلمسازی برادران وارنر پاییز 2021 را برای اکران فیلم زندگی‌نامه الویس پریسلی تعیین کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فیلم زندگی «الویس پریسلی» پاییز 2021 روانه پرده سینما می‌شود

طبق اعلام استودیوی کمپانی وارنر فیلم زندگی «الویس پریسلی» که هنوز نامی برای آن تعیین نشده است به کارگردانی باز لورمن در اکتبر سال 2021 آغاز به اکران خواهد کرد.

آستین باتلر نقش الویس، سلطان راک، را در این فیلم بازی می‌کند که قرار است بازه زمانی ۲۰ ساله‌ای را، از آغاز ظهور و به شهرت رسیدن «الویس پریسلی» تا تبدیل شدن به ستاره‌ای بی‌همتا، در بستر فرهنگی در حال تحول آمریکا را به تصویر بکشد.

کمپانی وارنر همچنین از به تعویق انداختن اکران فیلم پرهزینه «تل‌ماسه» (Dune) به مدت یک ماه خبر داد. این فیلم اقتباسی از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت به کارگردانی دنیس ویلنوو و داستان پسری از یک خانواده اشرافی است که عهده‌دار محافظت از سیاره اسپایس می‌شود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ و خاویر باردم بازیگران فیلم «تل‌ماسه» هستند که دسامبر 2020 بر پرده سینماها خواهد رفت. علاوه بر «تل‌ماسه» شاهد اکران فیلم «وست ساید استوری» تازه‌ترین پروژه اسپیلبرگ و کمپانی فاکس، «Uncharted» از کمپانی سونی با بازی تام هالند که اقتباسی از یک بازی کامپیوتری معروف است و «آمدن به آمریکا» (Coming to America) فیلم دنباله‌دار پارامونت با بازی ادی مورفی در دسامبر سال 2020 خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار