توزیع کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

در صورت مشاهده هرگونه تخلف هنگام خرید کتاب های درسی موارد را به واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره های آموزش و پرورش اطلاع دهید

یاسوج (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، توزیع کتاب های درسی از امروز سه شنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۴۴۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

اردشیر یاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کتاب های درسی دوره ابتدایی، متوسطه دوم، دبیرستان های علوم و معارف اسلامی و استعدادهای درخشان در مدارس و اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

وی افزود: کتاب های درسی دوره متوسطه اول نیز از طریق کتابفروشی های کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قیمت کتاب های درسی مبلغ درج شده پشت جلد آنهاست.

یاری عنوان کرد: فروش اجباری انواع نوشت افزار به همراه کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان کتابفروشی های این استان ممنوع است.

وی ابراز داشت: تعدادی از عناوین کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه دوم شاخه نظری به زودی به استان ها ارسال و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

یاری گفت: این کتاب ها شامل فارسی پایه اول و علوم تجربی پایه چهارم دوره ابتدایی و پنج عنوان کتاب مقطع متوسطه دوم شاخه نظری است.

وی اظهار داشت: توزیع کتاب های درسی رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش نیز از ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

یاری افزود: دانش آموزان یا اولیای آنها در کهگیلویه و بویراحمد می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف هنگام خرید کتاب های درسی موارد را به واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی این استان اطلاع دهند.

سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

خبرنگار: فاطمه رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار