تشریح اقدامات اجرایی پروژه مهردراداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر(پانا)-رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تاکید براهمیت پرژه مهرآن را زمینه ساز تحقق اهداف آموزش و پرورش دانست .

کد مطلب: ۹۴۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات اجرایی پروژه مهردراداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

حسینعلی مقدم، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در سخنانی با اشاره به اهمیت پروزه مهر در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش اظهار داشت: شناخت عینی مشکلات و تنگناهای موجود،بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، شاداب سازی مدارس و عمل به شعار سال که توسط مقام معطم رهبری (مدظله العالی)طرح شده ،از مهم ترین اقدامات پروزه مهر می باشد .

او در ادامه باشاره به تشکیل پنج کارگروه تبلیغ و توجیه، تایید صلاحیت، تعمیرو تجهیز،ساماندهی و نظارت و ارزیابی افزود : مسئولیت دبیرخانه مرکزی پروژه مهر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برعهده اداره ارزیابی عملکرد و کارشناسی‌های ارزیابی عملکرد در ادارات می باشد .

مقدم با تاکید برهماهنگی کامل ادارت داخلی اداره کل و ادارات مناطق و شهرستانها تصریح کرد: بررسی تقاضاهای نقل و انتقالات درون و برون استانی، ساماندهی نیروی انسانی اجرایی و آموزشی، ساماندهی فضا و تجهیزات ، انتصاب مدیران و معاونین مدارس، مطابقت پست های متعلق به هر آموزشگاه براساس آمار دانش آموزی سناد و تعیین تراکم دانش آموزی و پیش بینی کلاسهای لازم از مهم ترین اقدامات پیش رو در پروژه مهر برشمرد .

این مقام مسئول تاکیدکرد: دبیرخانه پروژه مهراستان در تلاش است تا وظایف مربوط به پروژه مهر به صورت کامل انجام گیرد و موجبات رضایت اولیا ، معلمین و دانش آموزان رادر بر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار