میزبانی مشهد مقدس از دو رویداد ملی ویژه دبیران دوره اول متوسطه کشور

مشهد (پانا)- فرآیند سومین مرحله کشوری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری و نیز دومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه در مشهد مقدس آغاز شد.

کد مطلب: ۹۴۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مشهد مقدس از دو رویداد ملی ویژه دبیران دوره اول متوسطه کشور

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرآیند سومین مرحله کشوری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری و نیز دومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه از 11 مردادماه به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس آغاز شده و تا 14 مردادماه به طول خواهد انجامید.

وی افزود: در اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی و برنامه‌های کیفیت‌بخشی به آموزش وزارت آموزش و پرورش، مرحله کشوری و مراسم تجلیل از منتخبین این دو رویداد ملی با حضور دبیران برگزیده، اساتید حوزه آموزش و مقامات عالی‌رتبه وزارت آموزش‌ و پرورش، به میزبانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است.

صابری تولایی با اشاره به حضور 600 نفر از دبیران منتخب سراسر کشور، اساتید و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت در این دو رویداد ملی تصریح کرد: جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در قالب سه محور رسانه ها، سنجش و اولیاء برگزار می شود و در فرآیند اجرای این جشنواره پس از نمایش هر اثر، نقد تدریس به مدت 15 دقیقه انجام می‌شود و اعضای تیم از تدریس ارائه‌شده خود دفاع خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار