مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: اوقات فراغت بخشی مهم از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهد

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: برنامه ریزی صحیح و مفید حائز اهمیت است به صورتی که اگر در برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت دقت و توجه ویژه اعمال نشود ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به افراد بزند.

کد مطلب: ۹۴۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: اوقات فراغت بخشی مهم از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهد

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: از جمله اهداف برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در تابستان غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استمرار فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی در ایام تابستان، ارتقای سطح اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارتهای فنی، حرفه ای، فرهنگی و هنری دانش آموزان تقویت و تامین سلامت جسمانی و روانی تقویت روحیه خود باوری و مسئولیت پذیری می باشد.

او در ادامه تاکید کرد: اوقات فراغت بخشی مهم از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهد و برنامه ریزی صحیح و مفید برای آن حائز اهمیت است طوری که اگر در برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت دقت و توجه ویژه اعمال نشود ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به افراد بزند.

شهبازی عنوان کرد: امروزه توجه به اوقات فراغت هم برای خانواده‌ها و هم برای مسئولان اهمیت بسیار زیادی دارد، به گونه‌ای که هر ساله با برگزاری نشست های متعدد و تشکیل ستاد اوقات فراغت نسبت به برنامه ریزی برای آن اقدام می‌کنند تا به مهمترین هدف آن که کسب مهارت حرفه ای دست یافت.

او بیان کرد: اهمیت اوقات فراغت در شکل گیری رفتار و شخصیت افراد، گاه بیش از سایر اوقات و ساعات است و بسیاری از اختراعات و کارهای خلاقانه و خارق العاده، حاصل برنامه‌های اوقات فراغت است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار