توجه ویژه دولت به ورزش در دستگاههای اجرایی

شیراز(پانا)_مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت : اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به حوزه ورزش بیانگر رویکرد دولت به این عرصه است از این رو باید با استفاده از این فرصت، برنامه‌ریزی مناسبی در توسعه ورزش ایجاد شود.

کد مطلب: ۹۴۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه دولت به ورزش در دستگاههای اجرایی

به گزارش ایسنا، حیدرعلی کامیاب در حاشیه برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان استانداری فارس کلید توسعه نیروی انسانی را سالم و با نشاط دانست و بر لزوم توجه به سلامت جسم و روان کارکنان به عنوان سرمایه گران‌بهای انسانی تاکید کرد.

کامیاب اضافه کرد: توجه ویژه استاندار فارس به سرمایه انسانی سبب شد تا استانداری،برای اولین بار جشنواره ورزشی کارکنان خود را در قالب یک اردوی ورزشی تفریحی برگزار کند .

او با بیان اینکه به اعتقاد استاندار فارس باید دیدگاه رفاهی به ورزش رابه سمت یک فرهنگ تغییر داد اضافه کرد: توسعه ورزش کارکنان باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری بین آنان می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد که هرگونه سرمایه گذاری در امر ورزش سازمان‌ها و شرکت‌ها، حاصلی مثبت در جهت افزایش سود آنها خواهد داشت .

کامیاب همچنین استفاده مناسب از امکانات ورزشی برای تشویق و ترغیب کارکنان دولت برای پرداختن به امر ورزش مهم و ورزشرا گام موثر در جهت ایجادسلامت جسم و شادابی آنان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار