معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری: دانش آموزان نخبه قرآنی باید به نشر معارف این کتاب آسمانی همت کنند

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری گفت : دانش آموزان نخبه قرآنی رویش های انقلاب اسلامی هستند و در پیشبرد اهداف گام انقلاب تاثیرگذار خواهند بود.

کد مطلب: ۹۴۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری: دانش آموزان نخبه قرآنی باید به نشر معارف این کتاب آسمانی همت کنند

رحمت الله قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار داشت: ما تنها دانش آموز قرآنی نمی خواهیم، بلکه براساس سند تحول بنیادین دانش آموزان ما باید در همه مسائل اعم از ورزشی، هنری، دینی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر ابعاد زندگی سرآمد باشند.

او در ادامه افزود: دانش آموزان قرآنی در هر رشته ای که شرکت کرده اند، خوب هستند چرا که در واقع متخصصین متعهد فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز بوده و جزء خوبان هستند و باید که علاوه بر فعالیت در زمینه‌های قرآن، عترت و نماز نیز تریبون هم باشید و امر سفیری قرآن و فعالیت‌های این حوزه را داشته باشید.

قاسمی پوربا اشاره به اهداف کلی مسابقات قرآن و عترت گفت: هدف کلی این مسابقات این است که می‌توان قرآن را به زندگی روزمره مردم به صورت عملی وارد کرد و قرآن شناسنامه مسلمانی ماست و ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ ایرانی دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: ما با برگزاری مسابقات قرآن و عترت می توانیم دانش آموزان را تشویق و ترغیب کنیم تا در این مسابقات شرکت کنند و برای حل مشکلات خود از قرآن و پندهای ارزشمند آن بهره گیرند و در زندگی و سختی‌های آن به قرآن پناه آورند و پند های آن را الگوی خود قرار دهند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار