کانون های مساجد باید به برترین بستر فعالیت های فرهنگی در کشور تبدیل شوند

ارومیه(پانا)-مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مجموعه ۲۵ هزاری کانون های مساجد در سطح کشور بستر مناسبی برای حرکت های تاثیرگذار باشند.

کد مطلب: ۹۴۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کانون های مساجد باید به برترین بستر فعالیت های فرهنگی در کشور تبدیل شوند

«حجت الاسلام اباذر بیگی» در مراسم طرح سراسرسی غنی سازی اوقات فراغت که در شاهین دژ برگزار شد، گفت: از ظرفیت نهادها بایستی در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مساجد استفاده کرد.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، افزود: باید با تلاشی شبانه روزی کانون های مساجد به یکی از برترین قطب های فرهنگی و مذهبی در جامعه تبدیل کنیم که خاستگاه غنی ترین برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی باشد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری بین نهادها و کانون های مساجد باید پر رنگ تر شود، خاطرنشان کرد: مسجد و فعالیت های مسجدی متعلق به تک تک مردم جامعه است و لذا تمامی نهاد ها میتوانند با حمایت و کمک های خود، هر چند جزعی در پیشبرد اهداف کانون های مساجد که منطبق با نیاز جامعه از لحاظ فرهنگی و مذهبی است، سهیم باشند.

این مسئول تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی امروز فعالیت های فرهنگی فقط با همکاری و تعامل می تواند مسیری رو به رشد داشته باشد.

بیگی با اشاره به رسالت کانون های مساجد در جامعه، گفت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، غنی سازی اوقات فراغت و همچنین انس و الفت جوانان با آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی از جمله رسالت های اصلی کانون های مساجد است که خوشبختانه تا امروز نیز به زیبایی درخشیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار