استقبال گسترده مخاطبان از نمایش های «پپ» و «آئورا»

تهران (پانا) - محمود صادقی به دیدن نمایش «پپ» در تالار مولوی نشست.

کد مطلب: ۹۴۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گسترده مخاطبان از نمایش های «پپ» و «آئورا»

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، محمود صا دقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، به دیدن نمایش «پپ» نشست. وی پس از اتمام این نمایش، در گفتگو با روابط عمومی این مرکز در باره ی تئاتر دانشگاهی عنوان کرد: «تئاتر مولوی فضای نوستالژیکی برای علاقه مندان به این حوزه ایجاده کرده و در بستر این تالار، تئاتر دانشگاهی نیز به رشد و پویایی خاصی رسیده است. نمایش پپ هم که امشب آن را تماشا کردیم امکان ویژه ای برای یک نوع گفتگوی بین نسلی ایجاد کرده و با شیوه خاصی توانسته بود برخی از مسائل مرتبط با این موضوع را مطرح و مورد کنکاش قرار دهد. فضای تئاتر دانشجویی تحرک و پویایی خاص خود را دارد و خوشحالم که جشنواره تئاتر دانشگاهی هم به بیست و دومین دوره خودش رسیده و راه تئاتر دانشگاهی تداوم پیدا کرده است»

گفتنی ست در روزهای اخیر دو نمایش «پپ» و «آئورا» که از آثار برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده اند، توانسته اند نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرده و در مرکز تئاتر مولوی مورد استقبال گسترده قرار گرفته اند.

از جمله هنرمندانی که به دیدن نمایش های «پپ» و «آئورا» نشستند می توان به دکتر محمدرضا خاکی، دکتر فریندخت زاهدی، علی اصغر دشتی، سهیلا نجم، لوریس چکناواریان، یارتا یاران، آرش دادگر، هوشنگ قوانلو، صدرالدین زاهد، شهاب آگاهی، علی شمس و بهمن دارالشفاهی اشاره کرد.

همچنین گفتنی ست نمایش «پپ» به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان پنجشنبه شب (10 مردادماه) برای آخرین بار به صحنه رفت و به این ترتیب پس از 23 اجرا به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار