نیکبخت: تکریم شهدا ترویج سبک زندگی اسلامی است

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیرآموزش وپرورش منطقه17 تهران در دیدار با خانواده محترم شهید با اشاره به سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری گفت: احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است.

کد مطلب: ۹۴۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: تکریم شهدا ترویج سبک زندگی اسلامی است

به گزارش کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 17 مهدی نیکبخت، مدیرآموزش وپرورش منطقه17 تهران با خانواده محترم شهید مقدم دیدارکرد.

وی در این دیدار گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است. وی با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست.

مهدی نیکبخت خاطرنشان کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است. وی جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.ودر پایان از خانواده محترم شهید تجلیل صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار