گردهمایی مشترک مسئولان ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور 14 تا 17 مرداد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین گردهمایی مشترک روسا وکارشناسان وکارشناس مسئولان ارزیابی ادارات آموزش وپرورش استان‌های کشور با شعار آگاهی، پیشگیری، بهبود عملکرد با حضور140نفر به میزبانی استان خراسان رضوی در اردوگاه امام رضا(ع) از چهاردهم تا هفدهم مرداد برگزارخواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مشترک مسئولان ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور 14 تا 17 مرداد برگزار می‌شود

در مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی مشترک روسا، کارشناسان و کارشناس مسئولان ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور در روز 14 مرداد، سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جمع مسئولان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور برای تبیین سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌ها در این حوزه حضور خواهد داشت.

در روزهای 15 و 16 مرداد کلاس‌ها به صورت کارگاهی در سه حوزه ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات، نظارت و بازرسی برگزار خواهد شد و مدرس کارگاه‌ها با موضوع صیانت از حقوق مردم و حقوق شهروندی، راه‌های ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برنامه‌ها را تبیین خواهند کرد.

آموزش قوانین و مقررات برای پیشگیری از فساد، ارتقای دانش در مسایل حقوقی برای نظارت و بازرسی در راستای بهبود عملکرد با حضور منصور اردستانی، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی، آشنایی با تخلفات اداری و آموزش چگونگی پیشگیری از فراوانی تخلفات در مدارس، مناطق و استان‌ها با حضور بهروز امیدی، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات انجام می‌شود.

همچنین علی الهیارترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع درباره مسایل مالی و قوانین و مقررات مربوط برای پیشگیری از تخلفات، توضیحاتی ارائه می‌دهد و زهرا مظفر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به تحلیل آسیب‌شناسی و بررسی وضعیت تخلفات واصله، وظایف کمیته ارتقای سلامت اداری، چگونگی بازدیدها و نظارت، وضعیت ارزیابی عملکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، جشنواره شهید رجایی، رعایت حقوق شهروندی و فرایند ثبت‌نام می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار