فرماندار اسلامشهر: پیروی از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند خانواده‌های ما را در برابر شبیخون فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مصون سازد

اسلامشهر(پانا)-فرماندار اسلامشهر گفت: نظام و دولت درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای تمام عیار با آمریکائی ها و اذناب منطقه ای آن هستند.

کد مطلب: ۹۴۳۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: پیروی از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند خانواده‌های ما را در برابر شبیخون فرهنگی و  آسیب‌های اجتماعی مصون سازد

مسعود مرسلپور در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ادارات اسلامشهر که بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ما در چهل و یک سال گذشته از نظام و انقلاب خود دفاع و پشتیبانی کرده و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت خود در برابر تحریم‌های ظالمانه پاسخ کوبنده ای به دشمنان دادند.

او در ادامه با اشاره به نقش سازنده زنان در عرصه‌های مختلف و مهم تاریخی کشور در دهه‌های اخیر گفت: زنان مسلمان کشورمان نقش موثری در پیروزی انقلاب داستند، در سالهای سخت دفاع مقدس نیز زنان و مادران این سرزمین همچون رزمندگان دلیر و غیور دلیرانه ایستادند و به جهانیان نشان دادند که در راه دفاع از آرمانها و کیان کشورشان حاضرند از عواطف و احساسات خود چشم پوشی کنند.

فرماندار اسلامشهر افزود:عشق به اسلام و میهن سبب شده بود که آنان خانواده و خودشان را از خاطر ببرند و تنها به مصلحت کشور بیندیشند. زنان ایرانی در طی جنگ تحمیلی با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان آن حضرت زینب کبری(س) حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند.

اوتصریح کرد: در شرایط حساس و خطیر کنونی که کشور ما تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته باز هم این بانوان هستند که می توانند به عنوان نیمی از جمعیت فعال و پویای کشور، در این جنگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای نقش سازنده و موثری ایفا کنند.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی بی بدیل برای زنان و بانوان دانست و گفت: پیروی از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س)، می تواند خانواده‌های ما را در برابر شبیخون فرهنگی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون سازد.

او با اشاره به درخشش جوانان اسلامشهر در عرصه‌های مختلف ورزشی، قرآنی، علمی، هنری و... اذعان داشت: بی تردید این موفقیت‌ها حاصل تلاش و ایثار مادرانی است که برای سربلندی فرزندان شان سختی‌های فراوانی را تحمل می کنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار