جدیدترین گزینه اروپایی برای حضور در استقلال تهران معرفی شد

تهران (پانا) – یک سایت معتبر ایتالیایی اعلام کرد که مدافع سابق تیم ملی بوسنی با پیشنهاد استقلال تهران برای حضور در این تیم روبه‌رو شده است.

کد مطلب: ۹۴۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین گزینه اروپایی برای حضور در استقلال تهران معرفی شد

در حالی که روز گذشته سایت باشگاه استقلال اعلام کرد حضور بوکاری درامه، مدافع سابق پاری سن ژرمن، در این تیم به علت قوانین لیگ برتر ایران منتفی شده است، بامداد امروز یک سایت معتبر ایتالیایی خبر از حضور گزینه‌ای جدید در استقلال داد.

سایت معتبر توتو مرکاتو در خبری کوتاه نوشت که باشگاه استقلال به مدیر برنامه‌های دنیل پالوویچ، مدافع فصل گذشته پروجا پیشنهاد داده است تا این مدافع چپ 31 ساله با این تیم قرارداد ببندد. البته این سایت در ادامه خبر خود نوشته است که پالوویچ از هلاوس ورونا و فروزینه پیشنهاد دارد.

ادعای داشتن پیشنهاد این بازیکن از سوی باشگاه استقلال در حالی است که او در 16 ماه گذشته در هیچ دیدار رسمی حضور نداشته است و فصل گذشته را تقریبا بدون تیم بوده و تنها در 40 روز آخر فصل به پروجا پیوست که البته در این تیم در هشت بازی سری بی سکونشین بود و در دو بازی سری بی و جام حذفی ایتالیا هم روی نیمکت حضور داشت و هیچگاه نتوانست بازی کند. این در حالی است که آخرین بازی رسمی او به هفته بیست و هفتم فصل 2018-2017 برمی‌گردد که در سری آ 90 دقیقه مقابل تورینو بازی کرده بود.

پاولوویچ که متولد سوئیس است و برای تیم‌های پایه این کشور بازی کرد اما در ادامه ملیت خود را به بوسنیایی تغییر داد و دو بار برای تیم ملی بوسنی به میدان رفته است. او در کارنامه خود بازی برای تیم‌های شاهوهاوزن سوئیس، کایرزسلاترن، گراس هاپرز، فروزینه، سمپدوریا، کروتونه و پروجا را دارد.

معتبر ترانسفر مارکت که در زمینه ارزش‌گذاری بازیکنان فعال است قیمت او را 200 هزار یورو اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار