بازدید از روند اجرای پروژه مهر در مدارس پاکدشت

پاکدشت(پانا)-دبیر ستاد پروژه مهرشهرستان پاکدشت از بازدید مسنولین وزارت آموزش و پرورش از روند ثبت نام و نحوه اجرای پروژه مهر در مدارس شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از  روند اجرای پروژه مهر در مدارس پاکدشت

غلامعلی پورکارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش پاکدشت در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند ثبت نام پروژه مهر در مدارس افزود: عوامل اجرایی مدارس در راستای پروژه مهر به رنگ‌آمیزی،تجهیز و آماده‌سازی فضاهای آموزشی و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس جهت آغاز سال‌تحصیلی جدید می‌پردازند و هدف از اجرای پروژه مهر در مدارس ایجاد تحولی نوین در نگرش‌هاست.

او در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر در زمینه شاداب‌سازی فضای بیرونی مدارس فعالیت‌های مطلوبی انجام داده، گفت: مدیران مدارس نقش محوری در جلب مشارکت سایر ارگان‌ها برای همکاری بیشتر با مدارس دارند ومهم‌ترین بخش فعالیت در این زمینه ساماندهی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی بوده که کیفیت آموزشی به نگاه مدبرانه به این دو بخش بستگی دارد. در این طرح ملی بستر مناسب برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس برای یک سال‌تحصیلی آماده می‌شود.

او نظارت از روند انجام پروژه مهر در مدارس با اشاره به اینکه بخش زیادی از کارهای مربوط به تعمیر و تجهیز مدارس از جمله رنگ‌آمیزی، ساخت و تعمیر آبخوری‌ها و شاداب‌سازی فضای بیرونی و داخلی مدارس در آموزش و پرورش پاکدشت انجام شده و بیان داشت: سازماندهی نیروهای ابتدایی و دوره اول متوسطه انجام و سازماندهی نیروهای متوسطه دور دوم نیز در قالب برنامه‌های پروژه مهر امسال از شنبه سی ام مردادجاری آغاز شده است.

در این بازدیدارزیابان وزارت آموزش وپرورش ،رضا قربانی کارشناس مسئول ارزشیابی تحصیلی متوسطه دوره اول،محسن عرب شهراب کارشناس مسئول نظارت و بازرسی و سروناز نظریان کارشناس متوسطه نظری با همراهی رامین غلامعلی پور کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد، علی روستایی کارشناس مسئول متوسطه دوره اول، محمد صفری کارشناس مسئول مقطع ابتدایی و علی اکبر عباسی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش پاکدشت حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار