کسب رتبه اول استانی در طرح یاوران نماز توسط دانش آموزان پاکدشت

پاکدشت(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از کسب رتبه اول استانی طرح یاوران نماز توسط دانش آموزان آموزشگاه هیات امنایی عترت شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استانی در طرح یاوران نماز توسط دانش آموزان پاکدشت

محمد اسدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست تجلیل از دانش آموزان آموزشگاه هیات امنایی عترت در طرح یاوران نماز رتبه ی اول استان را کسب نمودند.

محمداسدی ضمن اعطای تقدیر نامه به دانش آموزان افزود: در این طرح از وجود خود دانش آموزان به عنوان بازوهای اجرایی اقامه نماز در زمینه‌هایی ازجمله،دعوت به نماز، آماده سازی فضای اقامه نماز،برگزاری نماز،برگزاری مسابقات و هر رویداد دیگر در این حوزه با عنوان یاوران نماز استفاده می شود.

او افزود:برگزاری اقامه نماز به صورت منسجم با همکاری دانش آموز، مدرسه و اعضای مدرسه و انجمن اولیاء مربیان باعث میشود یک کار تشکیلاتی و بسیار خوب در عرصه اقامه نماز برگزار کنند.

اسدی از راه اندازی سامانه تحت وب سجاده به منظور ارتباط بین دبیران دستگاه‌های اجرایی با ستاد اقامه نماز کشور خبر داد.

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیزبا انتشار پیامی از مدیریت، کارکنان و دانش آموزان آموزشگاه هیات امنایی عترت تقدیر کرد و افزود: کسب رتبه اول استانی در طرح یاوران نماز توسط آموزشگاه هیات امنایی عترت را به مدیریت ،تمامی کارکنان و دانش آموزان این آموزشگاه تبریک عرض نمود و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سعادت و موفقیت در اجرای این فریضه الهی در سنگر تعلیم و تربیت مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار