کشتی آرتمیا دریاچه ارومیه رستوران می شود

ارومیه(پانا)-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تبدیل کشتی آرتمیا در ساحل دریاچه ارومیه به کافی شاپ و رستوران برای رفاه حال گردشگران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آرتمیا دریاچه ارومیه رستوران می شود

جلیل جباری در جریان بازدید از پروژه ایجاد مناطق گردشگری و تفریحی دریاچه اورمیه گفت: طبق تصمیماتی که در جلسه ستاد ساماندهی زیرساخت های گردشگری دریاچه ارومیه انجام شده با تدبیر استاندار، تاکید شده که مناطق گردشگری اطراف دریاچه ارومیه که مورد استقاده گردشگران و مسافران است به صورت فوری و اضطراری ساماندهی شوند.

وی افزود: به همت سازمان همیاری استان آذربایجان غربی کشتی آرتمیا که سالهای سال بصورت بلااستفاده بود به طرف جنوب دریاچه منتقل شده و با توجه به تعدد مسافران و گردشگران و برای رفاه حال آنان در این کشتی کافی شاپ و رستوران احداث خواهد شد و به فضایی برای پذیرایی تبدیل خواهد شد.

جباری ادامه داد: محوطه سازی برای اسکان مسافران و افزایش ظرفیت پارکینگ برای خودروها،ایجاد سرویس های بهداشتی و نصب دوش های آب شیرین، نصب سطل های زباله را از دیگر اقدامات رفاهی این مجموعه تفریحی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه برای توسعه محور گردشگری قالقاچی و گورچین قلعه نیز اقداماتی صورت گرفته است، افزود: به همت سازمان میراث فرهنگی استان اجرای راه دسترسی و همچنین ایجاد کمپینگ گردشگری و نصب سرویس های بهداشتی و نصب دوش های آب برای رفاه گردشگران و مسافران و هم استانی های عزیز ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار